Kontakt DKMarine.dk

For at komme i kontakt med DKMarine.dk, kan du benytte chatten her på siden eller:

Mail: mail@dkmarine.dk
Tlf.: 71 74 91 38

Juridiske oplysninger

DKMarine.dk ApS
Vestre Maltvej 13
6650 Brørup
Cvr.: 42047422

Bemærk: Vi er udelukkende online – Der er ingen fysisk butik.

Dem du taler med:

Mickey Rasmussen

Skipper hos DKMarine.dk
Mickey@DKMarine.dk

Daniella Rasmussen

Skipperinde hos DKMarine.dk
Daniella@DKMarine.dk

Ofte stillede spørgsmål

Herunder, kan du finde svar på en lang række spørgsmål. Finder du ikke svar på dit spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os.

Levering

Hvor lang er leveringstiden?

Nogen varer leveres direkte fra vores leverandører – andre fra vores eget lager. Som udgangspunkt er alle varer klar til at blive afsendt, og de bliver typisk sendt samme dag, eller førstkommende hverdag. Derfor kan du forvente at modtage dine varer inden for 1-3 hverdage fra du har bestilt. Skulle det ske at en vare ikke er på lager, vil vi straks kontakte dig med en forventet leveringsdato.

Har du efter 3 hverdage ikke modtaget din ordre? Så kontakt os endelig.

Hvordan leveres varen(e)

Når du gennemfører din bestilling, har du mulighed for at vælge forskellige muligheder for levering.

Nærmeste udleveringssted

Din bestilling vil blive leveret til nærmeste PostNord udleveringssted. Du modtager en besked via mail ellers SMS, når pakken er klar til afhentning. Det er derfor vigtigt at du skriver de korrekte kontakt oplysninger. Vær opmærksom på, at afhentes pakken ikke inden for en vis tid, bliver den sendt retur.

Foretrækker du et bestemt udleveringssted, kan du notere dette i en kommentar til din ordre.

Levering til døren

Din bestilling leveres til døren. Du vil løbende blive underrettet, med forventet leveringstid. Du får også her mulighed for at vælge et sted som pakken kan stilles, hvis du ikke er hjemme. Såfremt du ikke vælger et sted til pakken, og PostNord ikke kan træffe dig hjemme, bliver pakken lagt til afhentning, på nærmeste udleveringssted. 

Hvad koster leveringen?

DANMARK

Hvad leveringen koster, afhænger af hvilken leveringsmetode du benytter, samt hvor meget du har købt for. Vi har valgt at lave en gennemskuelig fragt model, der er pris-baseret og ikke vægt-baseret.

Uden omdeling:

Vælger du denne fragtmetode, bliver din ordre leveret til nærmeste PostNord udleveringssted.

Ordrebeløb ex. fragt under 251,-: 49,-
Ordrebeløb ex. fragt på 251 – 1199,-: 29,-
Ordrebeløb ex. fragt over 1199,-: 0,-

Med omdeling:

Vælger du denne fragtmetode, bliver din ordre leveret til til din hoveddør. Har du modtagerflex, vil pakken blive leveret på det angivne sted.

Levering med omdeling: 69,-

Er det muligt at afhente varer?

Det er som udgangspunkt IKKE muligt at afhente varer. Er dette dog et specifikt ønske, bedes du kontakte os. Forvent dog 1-3 dages dage, før varen kan afhentes.

Betaling

Hvilke betalingsmuligheder kan anvendes?

Hos DKMarine.dk tilbyder vi en række forskellige betalingsmuligheder, så du kan benytte lige præcis den betalingsmulighed der passer dig, når du handler marineudstyr online. Fælles for alle betalingsmuligheder er, at det er 100% gebyrfrit at betale hos os.

Vi modtager følgende betalingsmidler:

  • MobilePay
  • Visa
  • Visa/Dankort
  • Visa Electron
  • Mastercard
  • Maestro
  • Netto Kontant 14 dage**
  • EAN Fakturering 14 dage

**  Betalingsmetoden Netto Kontant 14 dage, er forbeholdt virksomheder. Vi forbeholder os retten til, uden videre begrundelse, at afvise køb på kredit.

Skal du bruge andre betalingsbetingelser end Netto kontant 14 dage, bedes du kontakte os inden bestilling.

Ved manglende betaling, pålægges rykkergebyr på kr. 100,- pr. rykker, samt et kompensations gebyr på kr. 310,-, samt rente på 7% fra 1. overskridelsesdag.

For EAN betaling, kræves der et gyldigt EAN nummer. Betingelserne er de samme, som for Netto Kontant 14 dage.

Hvornår hæves pengene fra min konto?

Det gør vi umiddelbart efter afsendelse af varen – Eller efter leverandøren har afsendt varen.

Er der gebyr på betalinger?

Nej, vi opkræver ikke gebyr for betaling.

Retur & Reklamation

Hvor lang returret har jeg?

365 dage – Læs betingelserne herunder.

Vi forstår godt man kan komme til at bestille det forkerte. Lovmæssigt har du krav på 14 dages returret, når du handler online – men hos DKMarine.dk, har vi følgende politik for returret:

Der er ikke returret på metervarer.

Varer i ubrudt emballage

Har du ikke åbnet varen, tager vi den gerne retur inden for 365 dage. Du skal dog selv afholde omkostninger til returnering. Dog er følgende betingelser gældende:

Er der gået under 30 dage fra modtagelse, returnerer vi hele beløbet.
Er der gået mellem 30 & 90 dage, udsteder vi et tilgodebevis på beløbet.
Er der gået mellem 90 & 365 dage, tilbyder at udstede et tilgodebevis på 50% af beløbet.

Varer i brudt emballage

Har du brudt emballagen, følger vi gældende lovgivning på området, for returret. Du har 14 dages returret, men evt. værdiforringelse modregnes i returbeløbet. Du er dog velkommen til at kontakte os for at få en vurdering – Vi er til at snakke med.

Generelt om returnering

Uanset hvad grunden til returnering, i forbindelse med fortrydelse, er det vigtigt at varen sendes det rigtige sted hen. Returvarer sendes til:

DKMarine.dk ApS
Vestre Maltvej 13
6650 Brørup

Det er vigtigt at du noterer ordrenummer på pakken, samt sender pakken sporbar, med omdeling.

 

Jeg har en reklamation - Hvad gør jeg?

Hvis du vil reklamere over en vare, bedes du sende os en mail hvor:

  • Hvor du beskriver fejlen / manglen ved varen
  • Så vidt muligt vedhæfter dokumentation i form af f.eks. billeder
Hvordan får jeg pengene retur?

Du får altid penge retur på samme måde som du har betalt. Har du betalt med kort, får du pengene retur til samme konto, som der er betalt fra.

Har du betalt med MobilePay, har du “bagved” betalt med samme kort – Derfor skal du tjekke din bankkonto, for at se pengene retur. Det kan ikke ses i MoblePay pp´en.